Thursday, February 22, 2007

Leo = en riktigt stor grabb!



Japp, min favoritlejonpojk & Pelles bastaste kusin fyller idag sju manader - HURRA for Leo!

Sjalva har vi precis vinkat av farmor & farfar som begett sig mot Sydney till massan dom ska till & som vi (Pelle & jag) ska aka & spana in pa mandag - WROOOOM! - med flygplan till Sydney! Ser verkligen fram emot det. Idag forsoker jag fobereda mig infor morgondagens lilla forelasning/workshop med ungdomarna i Bridport. Jag tror det kommer ga finfint! Jag hoppas lillkillen haller sig i styr & sover en hel del under tiden... vi far se. Annars far han sitta och spana in alla fran vagnen.

I ovrigt har jag inte mycket pa g just nu men jag kanske ska ga ut & spana runt i huset & se vart jag ska borja med allt som behover goras dar...

Ha det gottans gott allihopa!

Kramen! Lisa


2 comments:

Eva Götharson said...

Lycka till i morgon med ungdomarna!

Själv sitter jag här på jobbet tillsammans med tre kollegor. Det är riktigt busigt snöoväder så jag hoppas att alla gulliga farbröder och tanter som ska komma hit idag håller sig hemma så de inte går ut och bryter sina ben.

Annars planeras det mest nu när det är sportlov och nästa helg blir det läger på Öland med konfirmanderna.

Må så gott hela familjen och njut av värmen!!!!

Många kramar

Anonymous said...

Pelle har ju oxå blivit jättestor, ligger på mage och kikar. Han är fortfarande vansinnigt söt gossebarnet. Tycker dock inte att hans moder är så värst lik cocosbollen, en dag hit eller dit, det är förvirrande det här med tidsskillnaden oxå ju eller....