Saturday, October 06, 2007

det ljuva livet som tant!

nu efter ett hejdundrande firande ar jag hemma igen! vi har varit i Cradle Mountain. Men forst efter en harlig paketmorgon hemma med paket fran pappa & Lotta, Mia & Sara och Jesse. Underbara fina saker var det! Kommer vara den lackraste lilla yogatanten i Scottsdale i mina nya fina klader och ha dom coolaste inredningsdetaljerna OCH springa mina lopp (med tidtagning med basta klockan) & med ljuv musik ur min lilla fina silvriga iPod! Coolaste ar min man som kopte den till mig - jag kanner mig cool! Pelle var sa klart med & var som vanligt otroligt cool & underbar.... Nu ska jag fortsatta fira med svarforaldrarna & pa mandag blir det annu mer for det finns paket att hamta pa posten - Kim & Peter missade att hamta ut dom bara sa Linda & Eva & eventuellt Mia - ni kanske prickade in precis pa fodelsedagen!
Njut av bilderna!
Tusenkarmar Lisa

























4 comments:

Kinga said...

Alltid lika kul att se dina bilder. Kram till dig!! Kinga

lindamagnus said...

Fantastiskt fina bilder! Vilken dag du verkar ha haft! Precis som du förtjänar bästa syster-yster! KRAM

Anonymous said...

Undrar om det är åldern som gjort tanten lite slö på att uppdatera bloggen, eller är hon iväg på sin lilla tripp kanske?
Kram
Mia

Ulla o Curt said...

Underbara bilder Lisa och vilken liten godin han verkar lille Jack Pelle. Kramar från faster Ulla