Tuesday, April 21, 2009

Vilken härlig dag!

Jag har blivit moster igen- HURRA! En liten fin pojk har blivit född under gårdagen. Namn, vikt - allt är okänt för Linda kunde bara smyg-smsa att han fanns på plats! Och det är ju det viktigaste - han är här nu. Så ni får hålla tillgodo med en bild på mig och mina grabbar så länge.
Vi väntar även med spännin gpå att Ethan & Alanna ska ringa med besked om ett litet flickebarn - dom har nämliget ett kejsarsnitt inplanerat i dagens shema.
Så i vilket fall:
Välkommen till världen du lilla grabb
Linda & Magnus andra vackra pojk
Leos lillebrorsa
Pelle & Max kusin
Pappas fjärde barnbarn
MIN systerson
Idag känns det som en härlig härlig härlig fantastisk dag! Jag frotterar mig i lyckoruskänsla!
Kram Lisa

2 comments:

Eva Götharson said...

Ett stort grattis till att du har blivit dubbelmoster :-). Hoppas att det är bra med er alla!

Många kramar från mig och tjejerna

Ulla o Curt said...

Grattis Lisa till ditt nyfödde lille systerson. Kramar i massor från faster Ulla o Curt