Wednesday, March 03, 2010

Världens bästa Lotta fyller år!





Lotta är världens bästa Lotta är världens bästa Lotta på grund av många olika anledningar. Och här är några utav dom:
- viktigast: hon är underbar mot min pappa & gör honom glad
- hon tar hand om & pratar med mig när jag behöver det
- hon stickar, leker & bjuder mina pojkar på glass när vi tittar förbi
- hon avgudar min man
så grattis du underbara Lotta - hoppas du får en riktigt fin dag! Present kommer med mailen i år faktiskt så håll utkik!
Kramar alla vi som är din fanclub i Tasmanien

2 comments:

Anonymous said...

Tack söta fina Lisa! Jag blir alldeles tårögd av rörelse! Kramar i massor//Lotta

Lisa Ulrica said...

Men det är ju sant ju! Jag har fresten mailat dig en liten grej både på jobbemailen och facebookmailen - kolla in kolla in! Ha en fin ledig dag vad du nu ska hitta på! Kramar!