Tuesday, May 18, 2010

Det ljuva livet!

Valkommen till Jesse, Lisa, Pelle, Max & Dino!

Toalett numero 2, dush & nya fina fina tvattmaskinen.

Koket.

Framtida datorrummet/Lisas horna & toalett numero 1.

Grabbarnas sovrum.

Lekrum/sovrum.

Jesse & mitt sovrum.

Stoooora lekomradet utanfor.


Saaa, det kanns ungefar lika spannande att flytta hemifran fran "foraldrarna" denna for andra gangen i mitt livsom det var forsta gangen jag flyttade hemifran fran pappa forsta gangen. Fast denna gangen har jag inte ringt till basta Sara och gratit... det gjorde jag forsta gangen jag flyttade hemifran. Snyftande ringde jag fran Kyrkeruds folkhogskola och sa att "snyft ja jo... det ar ju jattefint och nu star det ett radjur utanfor fonster men neeej.... jag vet inte jag ... snyft". Eller nat sant. Denna gangen kanns det harligt. Lite kallt, lite flre lastbilar till grabbarnas stora fortjusning. Men frihetskanslan slar att det ar lite kallare & lite fulare. Det kanns helt enkelt skitbra!
Kort rapport denna gangen for jag lanar en dator hos min kompis Pip men snart ska Lisas horna bli inrett med dator och SKYPE och allt sa ... pa aterseende!
Massa karlek! Lisa
Annika! Tusen tack for kortet som kom med posten for ett tag sen. Det ar ju sa fantastiskt trevligt!

2 comments:

Kinga said...

Hej kära kusin! Visste inte att ni hade flyttat! Så fint det ser ut. Ser att ni börja bylta på er kläder. Här är det kläder av idag =D Hoppas du har det bra du och dina killar! Kraaaam Kinga

Anonymous said...

i ovanstående webbplats matchade den enorma uppsättningen av färska nyheter om [url=http://bednayaove4ka.ru/]сайт состоятельных женщин[/url].