Monday, December 18, 2006

Dags for ett bildbombardemang!!!









Japp, efter en massa massa "busy" tid tankta jag nu ta mig tid och lagga upp lite bilder och beratta vad vi pysslat med pa sistone. Vi har julhandlat tillsammans med farmorn i Launceston, plockat hallon, gosat en massa och skrattat en hel del! Igarkvall borjade jag aven fixa till en adventssljusstake sa att inte min pappa-Per blir arg pa mig nar han kommer ner..... Vi fixar och trixar med sista detaljerna (typ innervaggar) i huset och planerar brollop och har det lite kaos men roligt kaos for nu borjar saker och ting falla pa plats. Sjalv hade jag, precis som bruden Johanna, tankt att jag skulle hinna trimma till kroppen en anings mer men va tusan, klanningen passar, jag ska till frissan och jag tror..... tror verkligen att J kommer svara JA sa nu struntar jag i trimmandet och ser glatt fram emot julgodis och all goa gaster!

Pa lordag kommer min pappa och min Lotta till mig! Sa det sa!

Massa karlek, Lisa

No comments: