Thursday, December 14, 2006

Jack kan!




Japp, kolla in gymkillen! Vi gymmar lite varje dag, jag och killen. Jag for att komma i form infor brollopet och han for att kunna spana in allt som hander omkring honom! Tank nar han har sin kusin har som kan spana in, hur kul kommer inte det bli !

Nu verkar det verkligen ocksa som om att palastset, slottet, grytet kommer vara beboligt till jul - HURRA! Nu ska det rullas kottbullar och bakas lite gottgott for snart, jattesnart kommer pappa och Lotta hit! Och sen... sen kommer Lidna, Magnus och Leo... och sen, sen kommer SARA och Freddan och jadrans vilket sjudundrades kalas det kommer bli! Kan knappt vanta.... fast det ar bra att det ar ett par dagar kvar.

Skot om er alla!

Kramar Lisa

3 comments:

Anonymous said...

Hej Lisa!
En sån liten guldklimp han är lille Jack. Å vad roligt ni ska ha det när alla dina gäster kommer. Tack så jätte mycket för julkortet. Är lite nyfiken på ditt hus... Ha det gott i julstöket. Kramar i massor från Kinga!

Anonymous said...

Vilka fina bilder på Jack! Vad har ni för kamera? Jag har börjat kika på att byta ut min för jag är inte helt nöjd med den och vet inte vad jag ska byta till.

Vilken härlig julhelg ni kommer att få!!!

Lisa Ulrica said...

var lilla kamera ar en canon powershot A540 vilket ar en helt ok liten kamera... tar finfina filmer ocksa!

Huset ja, vill inte lagga upp nagra bilder pa det just nu for jag vill inte oroa pappan & Lottan sa jag vantar tills det finns vaggar uppe och en spis i koket!

Ha det gott! Lisa