Monday, August 13, 2007

its good when its good and baaaad when its bad

Men jag pratar bara om datorer och internet... allt annat i livet ar prefekt. Pelle ar vackrast, min man allra underbarast och antligen, antligen, antligen borjar vi kunna se riktigt stora framsteg med huset. Men som sagt... forst krashade Peter och Kims dator = inget internet. Sen, nar Peter skulle installera det pa min dator sa krashade min dator vilket ar lite skit i och med allt jobb jag maste gora MEN jag tar det med ro och ser vad som hander. Idag fick jag till exempel mina stolar omkladda (dynorna) och Pelle kunde sitta och titta pa och leka pa altanen och DET hade ju inte hant om datorn hade varit ok sa man vinner en hel del kvalitetstid med Pelle nar ens dator ar kaputt.

Sa inga bilder kan jag bjuda pa och inte ringde jag MIN pappa igar heller och idag - nu - nar jag smygit in och lanat en dator pa kommunen kom jag pa att jag faktiskt inte ar saker pa hans mailadress sa jag kunde inte ens maila fran online-emailen men men - hej hej pappa! Jag gillar dig en massa!

Nu maste jag nog sluta ockupera den har datorn sa hasta la vista och vi hors snart igen!

Kramar Lisa

No comments: