Thursday, August 30, 2007

Vårkänslor & världens bästa Pelle




Nog för att jag har hyllat hösten – mest för att pigga upp Jo – men gu va gott det är nu med VÅR i luften! Känner mig berusat förälskad i livet trots massa jobb som aldrig verkar vilja bli klart (underligt!). Pelle är den vackraste lilla trollungen! Jesse är en fantastisk charmig man & huset – palatset – verkar ju faktiskt vilj abli klart. Nästa helg ar det inflyttningsdags!!! Sen har jag bokat in mig på en kurs I barnboksillustration vilket höjer humöret och gamla klassisen Hanna kommer till Australien så nu kikar jag på flygbiljetter för mig och plutten så jag kan åka och träffa henne och eventuellt klämma in ett IKEA-besök + om man har riktig tur.

Sen måste jag bara saga att jag läääääängtar såååå efter er! Att få busa med Leo + lejonet, fnissa med Linda, karma om Magnus, gå på promenade med Lotta & pappan, dricka drinker med Johanna Broman, fnissa och fika med Mia och Manda, dricka vin med Lotta Fraenkel, mysa tillsammans med Cecilia Rihs, träffa Helene och hennes stora familj, att få se Evas stora flickor på riktigt så man förstår hur gammal man måste va (Felicia föddes väl nyss eller), krama om Sara & Mia en massa massa och sist men absolut inte minst gå och shoppa i Kosta med min min min Anna och hennes lilla prinsessa…. Huuuua!!! Plus alla andra tusen saker som jag glömt + jag kan knappt vänta!

Håll i er - snart kommer vi!

Kramar Lisa

5 comments:

Mia said...

Vi längtar efter er också!
Bamsekramar från oss!

lindamagnus said...

Längtar också! KRAMAR!

Jo. said...

KOM DÅ!!!! Drinkarna står klara! Isen smälter!

Eva Götharson said...

Ja vi längtar också efter er! Och det är bäst att du kommer hem innan Felicia växer om dig här :-)

Jag gillar ditt hår!

Många kramar

Anonymous said...

Här är det höstkänslor för hela slanten, mysigt och murrigt. Men vi ser fram emot att träffa dig och Pelle snart i Mellis.