Monday, December 10, 2007

Bak, julkalas, duktigast mannen min & annat....

Morgon rutinen ar att fa ga ut med pappa, starta lastbilen & tuta
& sen vinka valdans nar han kor ivag till jobbet!



Dotter till en bagare vet man ju om att det finns tva kaliber av lussekatter mina, vilket detta aret ar helt ok, och sen finns det pappa-perfekta! Jag langtar efter dom pappa-perfekta men tills jag kommer hem far dom har duga. Och det skumma ar att han den dar pappan far det att se sa enkelt ut - latt som en platt - att fa den ratta snurren - den perrrrfekta katten. Duktigaste mannen har sagat till brader & spikat ihop den har lilla vaggen hos en kund
- jag var mycket imponerad!





Julkalas pa Saunders Farm
- livet sett genom ett glas stort som en fiskskal.


















Ibland kan nappen fastna pa dom mest underliga stallen...





En nojd liten kille, finkladd pa vag till sin tant doktor.






6 comments:

lindamagnus said...

Vilka härliga bilder! Du är ju mästerfotograf syster! Det syns verkligen hur nöjd Pelle är med sitt kex där han sitter i bilbarnstolen. Inga problem att övertala mamma om att ett kex var precis vad han behövde i det läget :-).

lindamagnus said...

Psst... Ikväll har vi tänt ljus och kalasat på pappas lussekatter (fast bagarn själv tyckte att det var i tidigaste laget), det du! Mysigt, mysigt.
Fast er sommarvärme ser helt klart riktigt gott ut det också (liksom Tassie-lusse-katterna).

Kinga said...

Håller med kusin Linda!Du får till helt underbara bilder! När jag ser dina "julbilder" vid grillen tänker jag nog mer på midsommar =). Ha det jätte gott kära kusin! Längtar till att få se er lille kille. Han se ju så tuff och go ut! Kram Kinga

Anonymous said...

Hej, hallå! När kommer du?! Vad avigt det känns med soliga julbilder men ändå att föredra framför det höstblasket vi har här i Sweden.
Kram
Cecilia

Lisa Ulrica said...

jag kommer landa i kopenhamn den TJUGONDE DECEMBER KLOCKAN 9:10 PA MORGONEN!!!!! HURRA! SVENSK JUL NU KOMMER JAG!

Anonymous said...

Jag håller tummarna för att du (och alla vi andra) får en vit jul & inte en slask & blask jul som det är nu :-(
Håller med om att det ser avigt men härligt ut med grill och barfotaspring i kombination med lussekatter! *s*
*KRAM*