Wednesday, January 10, 2007

Det var en riktigt fantastisk cirkus!



Dagen var fantastisk & inneholl allt - jonglorer, svardslukare, tarar & skratt! Varken Jesse eller jag kunde anat innan att det skulle kannas sa stort att gifta oss. Vi var i en oerhord stor lyckorusbubbla nar vi ramlade ner pa sangen pa Anabel's dar vi lyxigt spenderade natten. Sen nasta dag vart det presentdags. Jesses favoritpresent vart en stor stor grabbig grill och min.... vart kan man borja, ni vet ju hur jag kanner for presenter men favorit var nog anda den specialgjorda boken fran systern Linda. Wow! Man kan inte saga annnat, tack till alla som deltagit i det projektet!!!! Sen var det ju sa mycket annat fint! Fick ett jattefint svartvitt uppforstorat foto av Sara ocksa, fran var forsta utflykt/aventyr till Vaxjo och det uppskattade jag massor. Sen fanns det ju ett annat album fran Mia & Sara med nagot tveksamma bilder fran aldrar man helst vill glomma... Sjalvklart droppade tararna anda fast man sag hur knasig ut som helst & man langtade lite lite lite efter det dar HEMMA. Och Evas sang klingade vackert i var hall dar vi fick flytta in oss i i sista stund i och med stormvarningar. Och ja, jag kan ju inte bara namna allt jag ar tacksam over sa alla ni som forgyllde min dag - TACK! TUSEN TACK! Och Anna-Maria Lindblom - skams pa dig att du inte berattat att du numera ar gift med en smyckestillverkare - halsbanden var rackans fina!

Nu ska det snart snyftas, vinkas & kramas for imorgon aker pappa och varldens universums basta Lotta hem (utan detta superpar hade brollopet aldrig blivit vad det blev, kolla in brudbuketten!!!) OCH gulliga gulliga Sara & Freddan aker ocksa imorgon. Sen far jag bara behalla min allra karaste syster till pa fredag morgon men nu kan jag inte tanka mer pa det for da blir jag lite sorgsen... ska dom aka hem & lamna mig kvar!

Nu ska jag bli battre pa att blogga igen... snart, nar livet har upp-&-ner ar tillbaka till det "vanliga" knasiga livet!

Jattemanga kramar till Eva m familj, Mia C, Manda Pandan, Henke, Mia& Danne, Lotta Fraenkel m familj, Cecilia & busgrabbarna, Anna, Anders, Albin, Molly, kusin-Kinga m familj, Linner-famlijen (tack for bamsedrakten, den var kanon!), Olsbergarna, Lennandianerna i Karlskrona.... och vem har jag glomt, vem har jag glomt..... jo, Eklundarna: Jakob, Amie, Jocke, Henke och JOHANNA!!!!

Om jag glomt nagon sa skyller jag det pa solsting for har ar det varmt nu.

Kramen Lisa

3 comments:

Anonymous said...

Vilket underbart bröllop! Ni ser så fantastiskt lyckliga ut!!!
Stora grattiskramar från mig, Henke och Manda!

Anonymous said...

Kan bara instämma med Mia. Så underbara bilder från din blogg och från Lottas!
Det är en sådan stor upplevelse med bröllop, så mycket känslor! Det kan man leva på länge, länge!
Många grattiskramar från Eva med hostig familj.

Anonymous said...

Stort GRATTIS! Ni ser fantastiskt fina ut!! Och GRATTIS till lillknodden också! Brukar kika in på din blogg då och då, det är så spännande att läsa om vad som händer på andra sidan jorden. Har väntat på lite bilder nu från bröllopet, men förstår att både du å Linda haft fullt upp med annat. Tur att man kan snegla på andras bloggar som tex Per & Lottas!

Grattiskramar från Helen (Lindas Linköpingspluggarkompis)