Wednesday, January 31, 2007

Igar vart det skrap men idag ar det battre




Idag fungerar Internettet igen, solen skiner, jag har tittat pa superfina johanna alias marilyn och dromt mig bort till Londons nattklubbar, gatt pa promenad, kakat frukost, BORSTAT TANDERNA innan 12 och den lilla grisen snusar .... ahhhh, en ljuvlig morgon helt enkelt. Det galler att njuuuuuta!

Och sa har sett till att skaffa mig en coooool kompis. Hon heter Cath, ar arkitekt och musiker och jag gillar henne skarpt, kanns som ett valdigt bra och friskt inslag i mitt lilla liv.

Och Sara, tusen tusen tack for bockerna som damp ner i brevladan, det ar gott med litte svenskt.

Nu ska jag tvatta och hamra lite pa vart palats sa det kanske eventuellt kan bli klart ... snart.

Ha det gottans gott!

Kramar Lisa och lillgrisen Pelle

3 comments:

Anonymous said...

Hej igen. Vad ljust och fint huset ser ut att vara och du och lille Pelle ser strålande ut ni också. Min dag går mest ut på att jaga jaga och åter jaga. Lillkillen är hur nöjd som helst med att kunna ta sig fram överallt, själv tycker jag inte det är helt lika kul...
Just nu röjer han ut allt från papperskorgen under skrivbordet. Måste ta honom. Tusen kramar Kinga!

Anonymous said...

Hej tjejen!
Vilka härliga bilder på dig och Pelle ni ser ut att ha det jättegott!
Amanda och jag har precis varit och lunchat på Marinmuseet och testat akustiken där och den är bra kan jag meddela!
Nu ska jag ta en kaffe medans hon sover!
Kram Mia

Eva Götharson said...

Vilka sötisar!

Är hemma med Felicia som haft feber hela veckan. Lite mysigt att få vara hemma bara hon och jag.

Många kramar från mig