Saturday, January 06, 2007

Nu ska man bli fru!

Jajemensan, nu jadrar ar det dags. Om ett par timmar. Organisationen ar kaos, alla springer omkring men efter klockan tre idag ska det vara klart och jag ar fru! Hall tummarna for att allt gar bra. Lokalen blev andrad i sista stund men allt kommer bli perfekt anda. Tack Eva for sangerna, funkade hur bra som helst att ladda ner. Tack alla for alla sms som skickats med lyckonskningar. Rapportering kommer efterat nar livet kanske kommer vara lite lugnare.

Ha det gott, ra om er & njut av er dag, det tanker jag gora mitt i kaoset!

Lisa fru, fru Lisa, lilla fru Lisa....

4 comments:

Anonymous said...

Ja, nu är du då lilla fru Lisa! Grattis Grattis och hoppas att allt gick som planerat. Jag tänkte på er kl.6.00. Då var jag vaken och skickade iväg Max och Peter på Hockeycup ner till skåne. Hoppas att ni haft en helt underbar dag. Kramar i massor till er båda. Kinga!

Anonymous said...

Grattis till er båda och nu har du Lisa blivit lilla fru Lisa. Jag tänkte igårkväll att kl 6.00 måste jag vakna men klockan blev halv sju och då tänkte jag såååå mycket på dig Lisa. Ha en fortsatt bra och festlig dag. En dag du aldrig kommer att glömma. Kramar i massor från faster Ulla och hennes Cutte

Anonymous said...

ÅÅÅÅåååååååh grattis grattis grattis!!!!!! all kärlek från plastfolket i Stockholm.

Anonymous said...

Hej darling!
GRATTIS GRATTIS! Hoppas dagen blev precis så underbar som en bröllopsdag kan bli!


Gränslös kärlek är ett vapen med makalös kraft. Den är "summum bonum" i livet. Den finns som ett viktigt kännetecken hos den som är modig. Egentligen är det bara kärleken som betyder något. Den kommer inte inom räckhåll för den som är feg. Den är ingen livlös teori utan en levande och livgivande kraft. Kärleken är hjärtats värdefullaste skatt.
Mahatma Gandhi (1869-1948)