Monday, May 21, 2007

jaha.

sa skulle jag da satta mig ner i ludn och ro och skriva nagra inspirerande & fantastiskt roliga rader om livet har i Tasmanien.... Hade en massa inspiration igar men ingen tid att sitta still framfor datorn. Idag har jag tid men ingen inspiration... suck! sa det far bli ett halvslott bidrag till bloggen idag. Den jadra lila svampen ville inte lata sig platas, det blev bara suddigt och jakligt sa nu har jag tjurat ihop om det sa idag blir det inga bilder alls aven om Pelle ar alldeles gudomligt som alltid. Har jag forresten berattat att jag som otackt stolt mamma har skickat in honom i "Australian competetion for the cutest baby 2007". Klart han kommer vinna - det rader inga tvivel!

Annars, annars regnar det en himla massa hela tiden vilket sabbar mitt springschema en aning for det ar riktigt halt och slipprigt att springa pa var skogsstig nar det har regnat oavbrutet i flera dagar. Jag har malat alla takbjalkarna i vart sovrum nu och Jesse har tillverkat ett badrumskap som jag ska lagga mosaik pa toppen pa... nar den dar inspirationen infinner sig igen.

I vilket fall, vi hade kompisar har i lordags sa det var trevligt. Pa sondag aker Kim & Peter mot Kuba sa a blir det FF har hemma ... dvs forutom for Pelle som ju fortfarande har sina foraldrar hemma.

Ha det gott, jag skriver mer en aning gang nar inspirationen har atervant.

Kram till alla!

Lisa

No comments: