Tuesday, May 15, 2007

Soligt soligt harligt hostvader!










Ja, just nu ar det saaa fint har i Tasmanien aven om jag idag vaknade och madde pyton sa kanns det nu helt underbart efter tva fina timmars extra somn. Vi har tusen miljoner olika svampar - en lila och jag menar verkligen alldeles LILA. Jag ska fota den sa ni far se.

Annars har vi... byggt en altan, firat mors dag (kolla in lillkillen med chokladasken, vilken grabb va??!!) och Pelle har imponerat genom att kunna resa sig alldeles sjalv fran sittande till staende i spjalsangen.

Nu ska jag ga och mala lite i vart sovrum sa vi kan flytta in igen snart!

Kram till alla & envar!

Lisa

3 comments:

lindamagnus said...

Snygg altan - Cool friss & underbart go´ liten Pelle!

Anonymous said...

Jätte fint hus Lisa och vilken liten solstråle till kille. Jag tycker nog jag ser lite likheter med kusinen Leo i honnom. Vi här hemma får vänta någon helg till med att fira morsdag. Men den som väntar på nått gott....
Kram Kinga

Eva Götharson said...

Hej!

Tänk att ni har höst nu! Själv njuter jag förfullt av våren här hemma.

Så fin altanen blir. Vi måste ta itur med vår.

Och söta Pelle så go han är!

Kram från mig