Thursday, May 24, 2007

Mamma igen!







Inte nog med att det blir min andra "livs forsta" mors dag pa sondag men jag har ju faktiskt blivit mamma pa nytt! Fyra ganger om dagen vill min nya bebis ha mat & bli kissad... Japp, det ar nu jag som ar officiell wombatmamma i huset. Han verkar anpass sig bra till mig aven om han var lite blyg i borjan.

Med sjumanadersmonstret ar det bara bra. Full fart framat i soldatkrypstil. Det gar undan nu sk ani veta, speciellt om det ar panik tex att han vill komma till MAAAMMA eller om nagon har glomt nagot intressant pa golvet nagonstans. Han sover helst nastan ingenting under natten men ar anda glad som en larka varje dag sa man kan bara vara lite lagom sur pa honom.

Har ar det underbart stormig host och jag njuuuuuter kan jag lova - varm choklad, tjocka trojor, varma bad mmmm

Tjena!

lisa

2 comments:

Ulla o Curt said...

En liten sötnos till långt borta i Tasmanien. Åh vad du kan men det ser lite farligt ut det där upp och ner på pappas huvud. Ha det jättegott och stor KRAM till hela familjen från Ulla o Curt

Mia said...

Nu blir jag nog hatad av alla som längtar efter sommarvärmen, men jag tycker det låter jättemysigt med lite höst, varma tröjor och varm choklad.
Kram
Mia