Sunday, February 03, 2008

Det ar dags!

Semestern ar till anda och imorgon tar vi hyrbilen och aker till Los Angeles och darefter - svish! - 15 timmars flygresa sa ar vi nastan hemma. Vi har nagra timmar att spendera i Melbourne innan vi kommer till var lilla o.

Vi ska aka till Jesses farmor och lassa av lite vaskor (man far inte ta lika mycket pa det lilla planet som pa det stora sa vi far lamna lite grejer dar tills nasta gang vi reser till Melbourne).

Det kanns valdigt skont att se slutet pa denna underbart bra resa. Ska bli skont att komma tillbaka till min ovanliga vardag (aven om Kim har oroat mig med att det bor ca 4 tigerormar runtom i tradgarden - ish, gillas inte!). Ska bli skont att liksom landa, leka med Pelle och leva i lugn och ro & sova i egen sang.

Jag kommer blogga & lagga upp en massa bilder nar jag val landat.

Ha det gott allesamman - ta hand om varandra!

Speciella tankar till Linda, Magnus & Leo mitt i flyttlasset. Jag hoppas allt gick bra!

Kramar Lisa

3 comments:

Anonymous said...

SKönt att höra att allt är bra med er! Förstår att det ska bli skönt att komma hem och sova i era egna sängar...fast ormarna lät ju mindre trevligt!
/Mia

annamaria said...

Välkomna hem säger jag!! Puss puss och tusen kramar från en annan ormtjuserska........

annamaria said...

Välkomna hem säger jag!! Puss puss och tusen kramar från en annan ormtjuserska........