Thursday, February 28, 2008

Tittut! En kavalkad av bilder!



Lekfavorit numero 1! Varldens bastaste tittutstalle har dykt upp i huset nar jag hangde
upp mitt gamla tyg forra veckan!
Kolla in dom sma tossorn... "var ar Pelle... na, han maste ha gatt ner"





Lekfavorit numero 2! Jaga tuppen runt runt runt.


Pappas "favoritlek som Pelle inte ar tillaten att se.

Vatten och stenkastning ar kul!

Pa besok i Derby med Ally, Ella och Noah.


Pa kalas bland alvot och troll. Har ar kalasfamiljen Millie (fodelsedagsbarnsalva),
Cath och Pete (det kravs en riktig man for att bara alvvingar).


Vi spenderade natten hos Ally Smith och hennes lilla Isabell efter brollopet.



Fina brudparet Michael & Lesley.

Coolaste mannen pa hela brollopet - blues brothers - yeah!

Ok, sa till slut kom det i alla fall bilder i lite omvand ordning eventuellt... nyast forst men men... Annars kan jag meddela att jag idag har diskuterat narganget med en tigerorm om hur mycket jag inte vill att han ska bo under min veranda, planerat en indisk bollywoodkvall med filmvisning & dans for att skaka fram lite pengar till en vans valgorenhetsarbete for gatubarn i Calcutta och lamnat in den dar fordomda skatteredovisning.

Allt ar gott & fint har. Lite harliga vindar av kylig host kommer forbi da och da och jag alskar dom saklart. Sen skulle jag ju da fatt lyssna till minsttrollets hjartljud och kollat laget overlag idag men min doktor ringde aterbud sa jag far vanta med den rapporten om nykomlingen tills nasta torsdag.

Ta val hand om er allesamman nu!

KRAAAMAR! Lisa






4 comments:

Anonymous said...

Härlig bilder! Vad fina ni var på bröllopet! Saknar er i massor!
Kram
mia c

Anonymous said...

Pelle är söt, ormen läskig, tuppen jätterolig när den springer och Du och Jesse är skitsnygga på bröllopsbilderna. Kram

annamaria said...

Hoppas ormarna håller sig på avstånd - tur att jag inte är på plats. Då hade dem suttit i min fot förmodligen. Pussa Pelle från oss, klappa bulan och stor kram till er från oss alla.

Anonymous said...

god start