Friday, February 08, 2008

Min Nike-famillj!

Det kanns verkligen som det - just do it! 15 timmars flygtimmar - just did it! Fan va bra vi ar for att anvanda lite Johannasprak... Ah, pa tal om Johanna - jag maste imponera lite. Du fortstar Johanna, helt plotsligt nar jag sitter och pratar med Jesses mormor om dittan och dattan sa slanger hon ledigt ur sig att hon gick i skolan tillsammans med Norma Jean Baker - Marilyn!!! Haja va coolt! Uppenbarligen var Marilyn placerad i Willadeans basta kompis famij och var introducerad for alla som "kusinen".... men icke icke.... I vilket fall... imponerande eller hur! Och inte nog med det, en av hennes systrar undervisade Jackson Five nar dom var yngre... Haja! Det kandes verkligen som att befinna sig i ett sockervaddsfantasiland "over there".

I vilket fall, igentligen skulle jag bara skriva att jag inte hinner skriva just idag. Jag har kommit halvvags genom mina bilder och ska snart gora ett urval som far representera resan fran start till finito men ikvall ar det kalasmiddag for veterinarens fru Jill (pappa, Lotta, Linda & Magnus vet vem hon ar) och imorgon ar det brollop hela dagen. Har kopt en stralande snygg klanning som med min nya gravidbyst klar mig batter an nagonsin.

Jag kan bara saga att den som vantar pa nagot gott - eller mina resebilder - far halla sig ett par dagar till tills jag verkligen landat!

Ha en go helg nu! Nya Vaxjo-borna speciellt!

Kramar Lisa

2 comments:

Ulla o Curt said...

En stor KRAM till mitt lilla gudbarn Lisa och din familj från faster Ulla och hennes Curt

Ulla o Curt said...

Glömde ju tillägga att det är ju Alla Hjärtans Dag idag. Kram igen Ulla