Thursday, October 23, 2008

Goa Pelle 2 år!

hmmm säger Pelle - ser gott ut men smakar lite sisådär!

wow!


Ella & Pelle på nya trappstegen.


Pelle & det lååååånga tågpusslet han fick av grannarna.

Japp, idag är ingen vanlig dag för idag är Pelles födelsedag - nummer två. Det har varit en fin dag med mycket lek, många paket, kladdkakebrownies & bus med kompisar - en bra dag! Och ballonger också såklart. Och Pippi!
NU är jag rädd att mitt internet ska stupa för det brukar det göra såhär dags om kvällen så jag skriver inge mer just nu.
/Lisa






6 comments:

Anonymous said...

Jättegrattis till stora killen!

Kram från
Cecilia, Peter, Jack och André

lindamagnus said...

Vilken go liten 2-åring! När du kommer till Svärje nästa gång får du smaka på riktiga fikagrejer Pelle! Hur många dammsugare, chokladbollar och kanelbullar som hest. Promise. Kram, Moster

Per och Lotta said...

Härligt Pelle! Vilken födelsedagskille! Vi hoppas att få se dig och din lillebror (och mamma och pappa) snart, snart! Kramar i massor från morfar och Lotta

Eva Götharson said...

Sena grattiskramar från mig och tjejern! Så lik han är dig :-).

Jag skriver snart!

Kram kram

Eva Götharson said...

Sena grattiskramar från mig och tjejern! Så lik han är dig :-).

Jag skriver snart!

Kram kram

hanna said...

Grattis i efterskott! :D
Ni är väldigt fina hela bunten!

Sen en sak till - kan man se dina illustrationer någonstans? :D