Tuesday, October 07, 2008

Trettioooooo.....ett var det bjudet!






5 comments:

Anonymous said...

Grattis grattis till trettioett - bra att fylla snent på året en annan ska ju snart knacka på trettiotvå...
Födelesedagskram från Mustasch Johanna

Anonymous said...

Grattis söta Lisa. Jag måste ha skrivit in dig på fel ställe i almanackan - trodde det dröjde några dagar till...men det ser ju ut som om du hade en fin födelsedag. Tårtan ser himla smaskens ut, tror jag ska gå och göra mig lite fika...
Kram
Cecilia

lindamagnus said...

Ni ser ut att ha haft en härlig dag! Skulle gärna varit med och ätit tårta. Först tänkte jag fråga vad det var för några "grejer" som låg på stranden men sen såg jag att det ju är PELLE. Så nu har jag den bilden som bildbakrund på datorskärmen. Men, jag har fortfarande inte kunnat lista ut vad det svarta är. Är det kelp måntro?!

Ulla o Curt said...

Vilken jättemysig födelsedag på stranden och vilken tårta, jättefin!

Eva Götharson said...

Grattis grattis lite i efterskott! Ja ni verkar ha haft det riktigt mysigt!

Må så gott!

Många kramar