Monday, October 13, 2008

Vacker helg!







Ja, sorry, jag vet att jag varit dålig på att skriva på sistone... sorry!
Jag har varit uppe i varv och busy busy med all mina barn. Ibland blir jag fortfarande förvånad när jag inser att jag har två... som är mina. Mina grabbar. Max har nu lugnat ner sig lite och låter mig ha flera timmar utan att bär omkring honom i bärsele vilket egr mig lite mer rörelsefrihet så nu kanske ni får se mer av oss här på bloggen. Helgen har varit fantastisk! Hade vår kompis, som behövde en paus från sin familj här hos oss hela helgen. Sen kom några andra filurer hit på lördagskvällen och stannade en stund (vår granne Terri och hans kompis Stuart). Och på söndagen var det dags för mig att plåta min vän Pip och hennes son Monty för att föreviga henens fina gravida mage... NU tror jag inte hon skulle uppskatta dessa fina nakenbilder på min blogg så ni får bara se dom här fotbilderna istället. Jag är ganska nöjd med mitt uppdrag i alla fall!


Kommande helg är det dags att se hur snabbt man springer 10 kilometer efter att ha fött barn och inte tränat överdrivet mycket... Håll tummarna för att jag kommer in under 1 timme och fem minuter. Det är mitt mål. Eller jag kanske borde ha 1 timme och 10 minuter istället. Jag får se på dagsformen på söndag.


Nu ska jag fixa lite.


Lisa

1 comment:

lindamagnus said...

Vad relaxed han ser ut Pelle!