Thursday, November 02, 2006

Favvomoster Linda, jag gillar nappen!







Japp till napp! I alla fall i vissa lagen nar mamma fatt nog av att jag bara ligger och drommer i hennes famn och hon tror sig ha viktigare saker att gora (vad sjutton det nu kan vara....). Sen blir jag buren runt pa stigen varje dag i en gammal barsele som pappa hade nar han var liten. Det ar oftast farfar som bar mig men igar var det farmor som du kan se pa bilden. Jag gillar det, perfekt satt att somna pa.

Jack Pelle

2 comments:

Anonymous said...

Åh vad han är söt lille Jack Pelle!
Kramar till hela familjen från Ulla o Curt

lindamagnus said...

Vad gott du ser ut att sova Jack! Leo hälsar att det är kul att du gillar nappen. Han har själv två likadana fast med en nalle och en katt på. Han tyckte firrarna passade till dig som har en "fiskare" till pappa. Kramar!