Sunday, November 19, 2006

Lordagsutflykt till havet












5 comments:

Anonymous said...

Vad härligt det ser ut, om man bortser från den läskiga ödlan!
Kram
Mia

Per och Lotta said...

Det här avgör saken! Även om det är oerhört lockande att kunna få gosa med lill-Pelle, är skräcken för alla dessa vidriga kräldjur större! Hur naiv får man va som trodde att gummistövlar var lösningen på det här problemet...
Är det nå´n som vill överta min flygbiljett?
HU!//Lotta

Lisa Ulrica said...

Nej nej nej, nu ska du fokusera pa den sota sota nallebjornswombaten och overlata laskiga odlor till Jesse att busa med... Inte en chans att du kan inte komma. Pelle skulle bli jattebesviken.... och jag ocksa saklart, och Kim Peter och Jesse... Du kan inte gora det mot oss, vi ska beskydda dig!

lindamagnus said...

En långsam internet-uppkoppling gjorde att jag otäckt länge bara såg det STORA gapet. Kände mig otroligt lättad när det dök upp små ben till gapet! Av någon konstig anledning känns det bättre när de kräliga djuren har ben..vet inte varför.

Per och Lotta said...

OK, jag får väl göra ett nytt övervägande, men det känns läskigt! Eftersom ni inte protesterar är det förstås så att det kryllar av kräldjur överallt och jag måste hålla mig inomhus och hur kul är det under tre veckor??? Jag vill ju sola och bada!//Lotta
Men jag längtar efter lill-Pelle!
....och jag fattar inte hur Linda ska våga........