Tuesday, July 10, 2007




Bara lite bilder pa tandtrollet! Idag har jag jobbat en hel del (antligen!) pa mitt stora nya projekt. Pelle har upptackt den lilla dorren i Pelle-storlek som Peter byggde till pojkarna nar dom va sma & smakat pa lite appel som vi akte och plockade hos Trish.

Annars ar allt bara bra. Livet rullar pa. Ska testa pa att spela australiensisk hockey for forsta gangen pa lordag. Har ingen aning om hur det funkar men jag tror det ar lite som bandy... inte for att jag nagon sin testat att spela bandy men herregud, man spelade ju innebandy pa gymnasiet!

Kram Lisa-liraren

2 comments:

Mia said...

Lycka till med hockey och krama det lilla charmtrollet fr�n Mandan, Henke och mig!

Anonymous said...

Hej (lilla) Lisa! Här sitter vi långt nere i Thailand och tittar på din blog. Visst är det fantastiskt. Vad söt han är lille Pelle! Ha det jättegott och en stor KRAM från faster Ulla o Curt