Thursday, July 19, 2007


En helt vanlig dag i Scottsdale


lyckliga Pelle i ryggan



en liten skraj tjej



lyckans anka


Ally & ankorna


Idag har jag, Ally, Ella, Noah och Pelle gat pa en laaaang lang promenad forst genom deras kohagar, sen i North East Park och hela langa vagen till Scottsdale downtown. Solen stralade. Vi matade ankorna. Ella var livradd. Pelle alskar dom. Noah sov.

Sen kom vi hem och Jesse hade stralande glada nyheter om en massa nya jobb. Sen ska vi salja var bil och Jesses motorcykel och nagon hade ringt pa bada tva och vill komma och titta pa dom - hurra!


Jag tog mig i kragen och ringde upp en cool tjej som jag sprungit pa i Scottsdale och hon och jag, hennes dotter, min lille prins och var nya granne + tre pojkar ska ga en vandringsled pa mandag (Linda och Magnus vet vilken, den till Cockoos falls med alla iglarna....). Ska bli kul!

Nu vankas det middag och lite jobb innan sovedags.


Skot om er och dom ni tycker om!



Kramar Lisa

1 comment:

lindamagnus said...

Låter som en bra dag! Fina bilder, ankorna är helg overkliga med sina knalliga näbbar. Hälsa lillprinsen.