Sunday, July 01, 2007

Helgutflykt till fina kalla Hobart

Klart killen med 2 fina tander i munnen maste borsta tanderna!

Utsitk over Scottsdale.

Jacob ger Pelle en puss!

Jacob

Jesse and the Wiggles!

Jacob, Ally, Jesse & Pelle.

Pelle pa gronbete.






Picknickbilder - pa vag ner till Hobart!

SPA pa hotellet - vacker som en dag!


Jesse & Pelle strosar pa Salamanca Market i Hobart.

Sno pa Mt Wellingtons topp i Hobart.

Tasmaniens aldsta bro i Richmond.


Jesse, hemma & nyklippt av sin fru.

Och sa fick jag ju da mitt uppehallstillstand ocksa - ett finfint klistermarke i passet!

kram! Lisa

6 comments:

lindamagnus said...

Vilka fin-fina bilder på goa familjen! Jag vill höra allt om special-frullen på hotellet oxå så vi får höras i veckan. Kramar!

Anonymous said...

Saknar er i massor!
Kramis
Mia

Jo. said...

Så ska det se ut bejbe!! Mer sånt, mer bilder på alla, om vardagsliv och fest, om vad ni alla känner vill och gör. Det är sån´t jag går igång på!

Now you made me very happy, ska du veta!

puss// jo.

Lisa Ulrica said...

hey, making jo happy makes me happy! fasicken vad jag saknar er alla darhemma MULTIMEGASUPER MYCKET och jag langtar som fanken tills jul... Har redan kopt min forsta julklapp... till Leo!

Eva Götharson said...

Klart man måste borsta sina två tänder :-)

Vilken underbar spa bild på dig Lisa!

Många många kramar till dig alldeles för långt borta

Anonymous said...

Hej svejs! Värkligen roligt att kolla in allt kul ni gör. ser ut som ni haft en toppen härlig helg.
Vi har varit på öland en vecka så det var lite att kolla in. ska bli
så himla kul att träffa dig vid jul. Ha det gott. Kramar i massor från kisinen Kinga