Wednesday, August 27, 2008

MAXIMALT!

Japp, jag ar tillbaka - hos grannarna - for att anvanda internettet... jakla router ville inte fungera MEN jag, jagfungerar utmarkt. Andra gangen och jag var ett riktigt proffs pa att foda. Det var sa forvanansvart kvickt sa jag var tvungen att fraga Jesse om det verkligen var sant att det redan var klart. Och han ar sa sot, sa sot - Max Alfred. Och jag - jag mar Prima Ballerina! Titta sjalva!








Och den galna nyblivna pappan har sagat ner ett trad pa andra sidan floden sa har ar hur han fick tillbaka sitt sagverkverk pa ratt sida floden igen.






8 comments:

Anonymous said...

Vilka fantastiskt fina killar ni har! Skönt att allt gick bra och du är en riktig supermamma!!!
Kram
Mia

Anonymous said...

Åh vad söta ni är - hela familjen!!

Kram Johanna

Kinga said...

Måste bara säga det igen. Grattis till er söta lille Max. Ni ser helt fantastiska ut allihopa. Lyckan sprider sig ända hit till Sverige. KRAM KINGA!

Ulla o Curt said...

Vilka underbara bilder på familjen. Åh vad söt han är lille Max och så klart lille Pelle! Kramar från faster Ulla

lindamagnus said...

Fin-fina killar (och fin-fin tjeja förstås!)! Skrika kan han visst också den lille Max :-). KRAM!

lindamagnus said...

Förresetn, vad lika de är Pelle och lille Max! Har kikat på bilder på Pelle som liten plutt och de är verkligen hur lika som helst! Fin-fina pojkar! /Linda

Jo. said...

Tuuuutuutttuuttuuuuut (kalastrumpetsljud)! Fan va härligt att det gick så bra. Du är Moder jord personifierad, Lisa. Och Jesse är Fader jord. typ.

pusspusspusspusspuss på alla fyra!

Anonymous said...

Stort GRATTIS Lisa o Jesse till Pelles lillebror Max Alfred.
Kramar till er alla//Stina o Bo