Monday, August 18, 2008

Saker jag är bra på:

..en hel måste jag blygsamt erkänna MEN något jag är usligt, nedrigt, jäkligt dålig på är att vänta och NU , precis nu tycker jag det är dags för denna lilla bebis att komma ut! Måste komma ihåg att denna lilla bebis igentligen inte är försenad men va tusan - jag behövde ju inte vänta på Pellepojken.... Jag tycker det är dags nu. Vill ha den där bebisen och gosa med den här - på utsidan - inte med kickar i revbenen och jag ska ju för sjutton springa Burnie Ten så det vore himlans praktiskt om jag kunde få börja träna lite nu..... hör du mig BEBIS - kom ut. Du är välkommen, solen strålar, fåglarna kvittrar.... 18 augusti ett finfint datum att födas på. Kom igen nu då!

Ja... så är det jag känner just nu.

18 comments:

lindamagnus said...

Jag ropar lite jag också: "BEBIS, kom uuut! Solen skiner och du har en fantastisk mamma, pappa och storebrolla som längar efter dig!"

Anonymous said...

Det är sååå spännande. Men springa, ska du springa tokstolla?
Kram Cecilia

Jo. said...

Han kommer inte ut förrän 19 augusti lilla Dorian, eller Aron eller Max.

annamaria said...

Ja för min del så sket det sig.

Pauline Roos... said...

1 sept tittar h*n ut!
*kram*

Anonymous said...

Jag trodde ju på den 15:e så jag får nog ändra mig...jag tror han kommer ut idag den 19:e!
Kram
Mia

Anonymous said...

Jag som var så bombsäker på den 17:de!
Hördu lilla trollet i Lisas mage nu får du allt komma ut!
Kram Johanna nu tillbaka på Mustaschen efter semester.

hanna said...

Ohhhh, det ryktas att det händer saker där borta på andra sidan klotet? Lycka till och kör hårt nu! :D

Anonymous said...

Grattis Grattis Grattis! Vad härligt att han äntligen kommit ut!!! Kramar till er alla fyra!!!
/Mia med familj!

Pauline Roos... said...

Stort grattis till lillkillen, vad kul för er att ni slapp vänta till den 1 sept som jag gissade!
*Kraaaam*

hanna said...

Tjohooo! Välkommen lilla Max! :D

annamaria said...

Jätte-jätte-Grattis!!! Jag var tvungen att låna en finfin bild till min blogg. Lille fina Max finns på plats nu! Tusen pussar!!!!

Ulla o Curt said...

Grattis hela familjen till lille Max. Skönt att allt gick så bra och ni ser så välmående ut alla fyra. Njut och ha det skönt! Kramar faster Ulla o Curt

Anonymous said...

Grattis, Grattis till lille Max. Han ser underbar ut och Pelle ser plötsligt ut att ha växt jättemycket på bara en dag- tänk att han redan är storebror. Ta hand om er. Kram

Kinga said...

Grattis, Grattis till lille Max! Helt underbar liten krabat och vilken stolt storebrer! Ni ser underbara ut allihopa! Kram!

Anonymous said...

GRATTIS - vad härligt med en pojke till! Tro mig, jag vet! (Vi har förresten inte bara en Jack i familjen, vi har faktiskt en Max också, en liten fyrbent sådan...så det verkar som vi har lika smak vad det gäller namn;-)
Ha det så fint hela familjen.

Jättekramar från Cecilia, Peter, Jack och André

Anonymous said...

Toppen att allt gick så bra. Lycka till nu Lisa och hälsa alla dina killar!

Varma hälsningar från oss på Vikbolandet

Anonymous said...

Max, Välkommen hit, vi har längtat efter att äntligen få se dig!
Stooor kram till dig och mammsen

Johanna