Saturday, August 16, 2008

Wow!

Nej nej nej - inga bebisnyheter här inte men dock internetuppkoppling i mitt egna hus!!!! Känns underbart att jag inte kommer behöva ränna över varendaste gång jag vill maila. Och det är himla bra för er också i och med att det nu kommer finnas både ringar och prickar över å, ä och ö.

Annars inte mycket att berätta. Solen skiner. Jag har sytt en gardin av tre till köket. Jesse och Peter har fixat plankor till trappstegen i huset. Trädet (Macracabra) nersågat av Jesse och "sågverkat" på vårt alldeles egna mobila sågverk. Bilder kommer när det är klart. Kim är sjuk så henne har jag hållit mig undan ifrån.

Jag återkommer snart med mer spännande nyheter hoppas jag.

Tusenkram Lisa

1 comment:

annamaria said...

Ja för idag är det dagen D - 17:e. Så ta i lite nu snuttan! För idag ska han anlända vet du! Så glömmer du inte att ringa fort som attan när han är ute! Jag tänker på dig och er!!! Tusen pussar och kramar!