Sunday, February 07, 2010

Dinos första utflykt - Springfield Forest Park

Vi begav oss till Springfield Park - när där vi gifte oss - och Jesse underhäll storbarnen & jag och Dino hängde i skuggan.

Dino tog igen sig rejält efter att ha varit vaken under natten.

Storgrabbarna.





Efter denna första dagsutflykt som drog ut många långa timmar var den vackra modern alldeles alldeles färdig så idag på dag tre - gråtaredagen - har jag valt att stanna hemma och vila upp mig med Dino medans dom övriga tre åkte iväg på badutflykt. Svårt beslut dock i och med att Pelle verkligen ville att jag skulle följa med men jag vill inte upprepa gårdagens misstag och va helt färdig klockan 8 på kvällen så nu blir det vila som gäller,


Pelles humör växlar lite fram och tillbaka men för det mesta avgudar han sin mamma som var borta ifrån honom under hel natt...

...medans Max är alldeles överförtjust i att leva och i sin nya lillebror och tycker allt här i livet för det mesta är helt ok. Denna stora lilla gosse har även varit blöjfri dom senaste tre dagarna utan olycka - han är helt otroligt begåvad tycker vi!



Nu ska jag vila lite innan Dino vaknar till liv igen. Hejs!

Och en liten detals till - jag har fått tillbaka mina normala fötter - klumpfoten är borta - hurra!

6 comments:

Eva Götharson said...

Du gör helt rätt som tar det lugnt denna dag! Du är supertuff som är ute på picknick sådär snabbt :-). Kramar

Kinga said...

Helt rätt att ta det lungt, och du... gör det i många många dagar till!!!!! Å du, vilka superfina grabbar du har! Kram till er alla. Vila sött och ta hand om dig goa kusin! Kraaam

Sara said...

Söta, söta pojkar du har, alla fyra ;)
Du ä bra tuff som drar på picnic så där snabbt- värt en dags vila på det, helt klart.
Idag är det grått o trist här- sitta i solen på en filt och mysa känns grymt avlägset.
Kram på Er.

Ulla o Curt said...

Lilla Lisa ta det lugnt du hinner med många utflyckter. Njut av det nya lilla livet och ta hand om dig själv. Du är fantastisk!! Kramar i massor från faster Ulla och hennes Curt

Jonas said...

Ett stort grattis till er nye lillkille från oss på "den lilla ön"! Kusin Jonas m fam

Jo. said...

Du är min idol, och alla pojkarna är så söta och fina! Nu hoppas jag verkligen att den argentinska posten ska funka.