Wednesday, February 03, 2010

Nu kan den verkligen komma!





Nu har Lotta-stassen dykt upp med posten så NU kan ju den där lilla/lille se till att komma för nu blir det ju den aboslut snyggaste bebisen som Tasmanien, Australien och världen någonsin skådat för att inte tala om hur mycket jag längtar efter mina vanliga fötter. Tack världens bästa Lotta - vad fint det var!
Och pappa - jag jobbar absolut på Skype - har ju tom en webkamera liggandes och skräpandes så jag får bara se till att få tid till att installera.
Kramen till alla & envar - ingen nämnd ingen glömd!
Lisa

5 comments:

Anonymous said...

Stackars dig vilka fötter! Men dom blir snart normala igen får du trösta dig med....bäbisen måste ju komma alldeles strax! Kul att paketet kom fram i tid denna gången också, trots att jag snålade med portot;-). Stor lycka tillkram och hälsa till alla!//Lotta

Anonymous said...

Vilken underbar mage, men stackars dina fötter, minns hur hemskt det var när de svullnade så, lider med dig, men som Lotta skriver så går det ju över! Håller tummarna för att bebisen kommer snart!
Kram
Mia C
Ps. Fin fina kläder från Lotta Ds

Anonymous said...

Ingen dålig mage, nu kommer nog det lilla/lille knytet vilken minut som helst! Kram Mustasch-Johanna

lindamagnus said...

Och se det gjorde han! Vilken tur att du hann fota magen :-). För det är/var en fin mage det var det. Hoppas fötterna blir som vanligt snabbt som rackans nu. KRAMAR och JÄTTEMEGA GRATTIS!!

Eva Götharson said...

Fina goa magen ett minne blott nu :-). Grattis till den lille sötisen! Kramar och lycka till från mig och barnen