Tuesday, August 01, 2006

Bulan, huset & lite annat





Har kommer lite olika onskebilder. Bilder pa Bulan, dom gyllene lockarna, Mias sessa och husbygget! Imorgon kommer jag lagga upp lite bilder pa mitt finfina lejonfotsbadkar som jag haller pa och renoverar: ska bli morkt lila med vita fina tassar! Efter forsta lagret farg ser det dock inte allfor lila ut for grundfargen som ar rod lyser igenom… Men halla i er, det kommer!

Annars kan jag meddela att all tar bara bra med mig. Lillgrabben kickar pa for fullt darinne och verkar ma finfint. Jag ringer nastan varje dag upp till Goteborg for att kolla till lejongrytet hos Linda & Magnus. Sen har vi ju da lilla lilla sota Amanda Elsa Linnea Jonsson, Mia & Henkes fantastiska lilla flicka. Wow! Dom ar sa otroligt sota dessa sma troll som kommit till varlden. Ovh vilka pangfantastiska foraldrar, det liksom stralar ut genom telefonen hur stolta dom ar... som sig bor!

Jesse & Peter snicker for fullt pa huset och jobbar hart anda fram tills det blir morkt. Nu har dom haft tur med stralande sol i tva dagar, innan dess var det ganska ruggigt och regnigt.

Napp, nu ska jag baka en appelpaj som far bli mitt bidrag till menyn ikvall. Vi ska till en av Jesses fiskekompisar och bjudas pa en fest av fisk, hummer och pilgrimsmusslor, MUMS! Lyssnar fresten pa ljuva toner fran Sophie Zelmani som jag fick skickat hit av Saran (min lilla Sara som kommer hit snaaaaaart, jag langtar tills dess) och hua! sa bra det ar!

Speciell halsning till min pappa PER idag pa PER-dagen. Ha en kanoners bra namnsdag pappan min!

Ha det gottans goda tider!

Kramar Lisa

No comments: