Wednesday, August 09, 2006

En liten gullig wombat & ett lila badkar





Har kommer sa finfina bilder pa karet. Kanske lite svart att se fargen men det ar ganska mork lila - aubergine ungefar. Och sa har vi da ocksa varldens sotaste lilla wombat, ca 4 manader gammal! En dam som tar hand om trafikskade djur var har idag och hade det lilla gullet med sig plus tva wallabies som vi slappte ut i bushen igen. Dom hoppade lyckligt ner mot floden.

Annars haller jag mest pa med mitt hemliga projekt som gar lite upp och ner men till slut ska det nog ga vagen anda.

Ha det gott!

Lisa

6 comments:

Anonymous said...

Läckert badkar! Ni kommer att få det så fint i ert hus!!!!

Bamsekramar från Mia och Amanda som trevar sig fram på sin första dag utan supporten från pappa Henrik!

lindamagnus said...

Vilket fint badkar - hur coolt som helst! Och vilket söt liten wombat OCH jättegullig syster!

Per och Lotta said...

Kul att få se badkaret, vi har ju hört ett och annat om det. Hoppas på att få bada i det vid juletid....himmel Lisa, det är ju snart!
Och, eftersom du är så rasande hemlighetsfull, så har faktiskt jag också ett projekt på gång. Det är ett beställningsjobb från dig och därför kommer det att läggas ut på bloggen inom ett par dagar...(Linda vet)Kramar//Lottan

Lisa Ulrica said...

Wow! Har ju helt glomt av vad jag :bestallt" sa det ska bli riktigt spannande. Jag haller utkik!

Jag har ett nytt projekt nu, bara en liten fatolj som jag ska kla om... Bilder utlovas!

Anonymous said...

Hi people
I do not know what to give for Christmas of the to friends, advise something ....

Anonymous said...

Hello. Good day
Who listens to what music?
I Love songs Justin Timberlake and Paris Hilton