Monday, August 14, 2006

Sanda sanda sanda sanda bort en hel sondag


Igar var det dags att ta tag i att rusta upp den lilla fyndstolen jag hittade i tippbutiken haromdagen. Lillkillen i magen ar alltid valdigt aktiv nar man sandar och jag vet inte om det ar att han bankar pa mig for att liksom saga till att: hej, jag forsoker faktiskt sova harinne eller om han ar glad men kickar det gor han. Det tog hela dagen att sanda och ta bort kladseln som var pa stolen innan. Men resultatet i slutet av dagen var en finfin sandad och oljad liten fatolj sa pa fredag kommer det bilder pa den - helt omrustad fran tippen-fatolj till toppen-fatolj.

Idag ska jag stada ur badkaret inuti och se hur skadad emaljen ar och eventuellt vara lite kreativ och trixa med en logga som jag behover fa gjord!

Ha det gott allihop! Speciellt manga tankar till lejongrytet i Goteborg och prinsessan med familj I Karskrona.

Kramar till tusen/ Lisa

1 comment:

Eva Götharson said...

Hej! Vad spännande att få se hur den blir! Själv är jag tillbaks på jobbet igen idag. Kram från Eva