Thursday, September 28, 2006

Bara glada nyheter!!!






Linda, kortet kom fram!!!
Det fina fina hostkortet kom fram idag. Det var jattefint saklart sa tusen tusen tack! Halsa tvamanadersgrabben fran hans moster och krama om honom ordentligt. Jag tycker om dig en himla massa!

Mia, idag kom det ett gront paket!!!
Det ar ju helt galet vad du skammer bot mig och vilken finfin Bamsepase. Jesse har kikat fran toppen men jag lovar, jag har varit en snall flicka och foljt instruktionerna att det inte kan oppnas fore den 5 oktober.

Sara, DU KOMMER HIT, JAG LANGTAR TILLS DESS!!!
Det kanns jattejattebra att ni ar inbokade och glada. Jag ser verkligen verkligen fram emot att se er bada (speciellt dig faktiskt!!!) nar ni kommer hit.

Mia, DU KOMMER INTE HIT MEN DU AR SA SOT SA DU FICK HANGA MED PA BILDEN I ALLA FALL!!!


Kramar i massor till alla darhemma!
Lisa & lillkillen

1 comment:

Anonymous said...

www.ungsten.se