Monday, September 25, 2006

Nytt projekt med skogens konung



Japp, har ar ytterligare ett projekt! Saker som maste fixas till medans byggherren bygger pa huset. Det har ar en liten byra till killen i magen. Jag kan meddela att jag tror den lilla rackaren har vant och vridit pa sig lite for helt plotsligt kickar i morse borjade han pa ett helt nytt stalle mot vad han brukar. Han kanske halkade runt under natten, vem vet.

Annars ar allt bara bra sahar i vantans tider... Och jag menar inte lillkillens ankomst utan den STORA dagen nasta vecka nar jag kan valtra mig i paket & antligen fa oppna paketen fran pappa & Lotta. Ser verkligen fram emot det. Sen ar det ju baby shower pa onsdagen ocksa vilket ska bli kul! Jag har blivit forvarnad att det kommer innebara traditionella australiensiska bakverk som lamingtons (ar ungefar som karleksmums men med ljus sockerkaka i men med choklad och kokos pa toppen) och sma smorgassnittar. Och i och med att Kims basta kompis Susie har anordnat detta ihop med sin mamma och hennes kompisar kommer jag visst fa en himlans massa hemstickat till den lille ocksa. Jag ser fram emot att bli invigd i denna australiensiska tradition.

Nu ska vi aka in till Scottsdale sa jag kan kopa spraylim sa att jag kan fa dit mina algar pa byran. Jag visar en bild pa det fardiga resultatet, forhoppningsvis redan imorgon.

Kramar i massor till tvamanaders-Leo och hans sota foraldrar!

Kramar Lisa

No comments: