Thursday, September 07, 2006

finfin morgonpromenad




Japp, idag gav vi oss av allihop pa en ny morgonpromenad. Vanligtvis strovar vi ju omkring haromkring men idag aventyrade vi ivag till Mt Williams. Jattefin promenad! Nastan lite regnskogsaktig.

Ingen dum start pa dagen i & med att solen sken. Sen har vi fatt mer virke till huset sa nu kan det byggas vaggar och takl sa att det verkligen ser ut som ett hus. Ska lagga upp lite bilder .... till helgen tror jag.

Sen har vi ju da sagotanteriet, det startar nasta onsdag. Skickar er en bild pa affishen for det och en i min finfina nya troja med en stjarna pa Hall tummarna for att det gar bra pa onsdag!

Sagotanten Lisa

Oh, och pojken mar ju saklart jattebra.... BADA mina pojkar! Och jag pratade minsann lite med Leo lejonet haromdagen och han verkade ha det gott i Malmo. Hoppas du hittade ett kalamysigt fikastalle, Linda.

2 comments:

Per och Lotta said...

Hej dotter min!
Jättefin affisch. Den kommer att locka många barn. När de sedan hört dig berätta om Pippi, Emil mfl kommer de säkert tillbaka.
Och du ....... skynda på med huset. Vi kommer ju snart och då vill vi ha någonstans att bo!

/pappan

Anonymous said...

Hej lilla Lisa!
Det är så roligt att se hur fint och bra du har det långt där borta. Du är sååå gullig i din mage! Du kommer att bli kanon som sagotant!! Kram Kinga