Friday, September 15, 2006

Varldens basta projekt... men topphemligt


Japp, jag har ett litet litet projekt pa g som ar jattejatteroligt men hemskt hemligt. Speciellt for Linda - den allra basta systern nagonsin! Sa tyvarr, inga bilder kan bli uppladdade och visade... denna gangen... eller vanta nu, jag kan ju visa er en liten grej jag gjort... en poster som ar halvvags klar men inte helt klar. Det ar en kompis till oss som ska anordna en valgorenhetsmiddag. Kolla in & ha en finfin fredag allihop!

Sen pratade jag med gulliga Sara igar och alldeles nyssens med Mia & Mia ocksa. Jag hoppas att tentapluggandet gar finfint Mia & Mia nr 2 kan jag meddela att jag letat bilder men inte med mycket resultat tyvarr : ( men jag ska fixa till nat speciellt till dig, jag lovar.



Kramar Lisa

2 comments:

lindamagnus said...

Du är bara SÅ duktig och proffsig! Hur snyggt poster som helst! ..berättar du hemlisen nu? ;-)
Nä, men ärligt hur snygg poster som helst, bra jobbat talangfulla syster min!

Lisa Ulrica said...

Napp napp napp, sa enkelt vart det inte att fa lillasyster att knysta... underligt nog. Men en dag kommer du fa reda pa det.... inte alltfor snart...