Wednesday, September 20, 2006

Flaggan i topp for pappa & Lotta




Dom vet hur man kan gora en liten Lisa - paket med posten funkar alltid! Och vilka finfina paket ocksa. Langtar efter att fa oppna dom. Men sen fanns det ju gamla favoriter ocksa - som mitt lilla flygplan som lillkillen kommer gilla att leka med en dag... kanske inte sa snart men anda. Sen fanns det ju GODIS, SVENSKT GODIS! Det gillar jag jattemycket!Och bebisbilder pa lilla mig, ska bli spannande och se om min inneboende kommer se ut som mig - en ganska snygg lite bebis eller som Jesse som mest sag ut som en liten sumobrottare nar han var liten... inte for att jag var en minibebis men han var STOR.. I vilket fall vill ebara saga att battre pappa och Lotta kan man inte hitta - dom ar superbast! NI AR SUPERBAST, JAG LAAAANGTAR TILLS NI KOMMER, DET AR SNART!!!!

Kramar fran er Lisa

OCH.... sjalvklart FILMEN, den fina om Norge och lilla sota Leo som var en riktig rackare pa att spreta med stortan. Har forsokt efter att ha sett honom men jag kan ICKE fa min storta att spreta som hans....

1 comment:

Anonymous said...

Lilla Lisa vad du är söt i din stora fina babymage. Ska bli roligt att träffa er alla tre vid midsommartid. Du är för alltid min LILLA Lisa mitt lilla gudbarn. Kramar i massor från Ulla och Curt