Friday, September 01, 2006

den allra coolaste lilla killen & morgonspioner





Det ar verkligen sa, det ar varldens coolaste lilla kille som bor i min mage (Leo kommer sjalvklart in som saker andraplats). Imorse hade han morgongymnastik nar jag vaknade, hela magen buktade & rorde pa sig i alla mojliga riktningar. Han har ocksa for vana att ge pappan sin en rejal kick varje morgon. Inte sa dum start pa dagen!

Efter det var det spionagefotografering under diskningen, sjalvfallet stajlade Jesse mig forst sa att bulan fick sta i centrum.

Annars.... det regnar & vi har annonserat ut var kara gamla van som vi kuskade runt och bodde i nagra manader. Idag ar det fredag och jag tror det far bli bara en mysig hemmakvall med film och popcorn.

Ha det gottans gott allihop!

Kramar i stora LASS fran mig!

4 comments:

Per och Lotta said...

Ni ser alldeles underbara ut båda två... och vad månde bliva av detta barn som redan nu för så´nt liv.....crocdile dandy 2, eller...vi längtar väldigt mycket efter att få träffa er alla tre och förstås också "far more" och "far far".
Kramar från "more far" och "more more"(bäst!)

Anonymous said...

Vilken fin mage du har! Ska bli spännande att se vad det är för en liten kille där inne!
Kramis
Mia och Amanda

Lisa Ulrica said...

Japp, magen ar finfin och igar tog han fart och maste ha gjort en helflipp for hela magen buktade ut sig och nagot foll pa plats pa en ny plats... Spannande spannande! Langtar tills han kommer ut sa man far traffa den lille krabaten!

Eva Götharson said...

Vilken underbart härlig mage du har! Hoppas att ni mår bra alla tre!
Många kramar från Eva