Wednesday, September 27, 2006

Snart ar det dags for kalas



.....och utanfor fonster hamrar regnet ner i takt med hammarslagen vilket att gor att det kanns lite som hosten hemma (aven om ni har sommarhetta har jag hort). Jesse & Peter jobbar for fullt med huset och idag har en kompis till familjen Eastman foreslagit att komma ut, dra ihop en massa folk och ha en sa kallad "working bee". Vilket innebar att man samlas och jobbar och far en massa gjort. Kanns jattebra for det kommer kunna bli mycket gjort pa en dag med ett helt arbetslag!

Idag har vi varit hos doktor Gretchen. Allt var finfint med bade mig och killen och magen matte 34 centimeter vilket var helt normalt enligt alla mallar och regler. Efter sjukhusbesoket var jag pa biblioteket och hade sagostund. Det var bara en liten tjej dar idag men det var riktigt roligt i alla fall for Georgia var en glad liten filur!

Sen gar jag da till postkontoret och hittar tre sma lappar i boxen som indikerar att man har paket och bara minuter senare kunde jag stolt konstatera att tva av tre var till lilla mig! Det var tidningar och ett jattefint kort fran Mia och ett proppfullt paket med paket fran Linda. Har sjalvklart inte oppnat paketen annu men det kliar i fingrarna vill jag lova! Sen fanns det en film med ocksa och den har jag tittat pa, tva ganger an sa lange och fatt en liten tar i ogat. Leo ar varldens finaste, gulligaste lilla lejonunge!!!!! Och sa fick jag ett finfint portratt av hela lilla familjen Ungsten-Eriksson. Tusen tack!

Kramar i massa lass! Lisa


1 comment:

lindamagnus said...

Coolt att se paketen ligga där ändå borta i Tasmanien, nyss var de här! Men, du får inte öppna förrän på den stora dagen den 5 oktober, lova!